28 Mayıs 2012 Pazartesi

While I’m singing the last song to you

soğuk artık en sıcak cehennemler bile bana. ya da kutupta güneş yanığı olmuş derim, ondan acıyor belki de santim santim her yanım. zaten bi var bi yok artık kafa bende. zaten yapılanlar koymadı bana ben her şeyi çekmişim bunca zamandır sineye. olan, gelip bağrıma bi öküz gibi konan o son sözler oldu.

'' The sadness is here again, the fear is here again
and the end is at my window.
Broken glass and silence again

exhausted and forsaken in my mind .''

 bi deniz kadar engin ve bi o kadar belirsiz artık benliğim. sıfırdayım yeniden! belki de hani o ilk okuldaki eskimiş matematik defteri yerine yenisini alınca olan o ilk heyecan eskinin yüzüne bakmama telaşı bizdeki. 2 3 gün sonra sınav zamanı gelince o eski defteri aramayız umarım.. 

'' The walls are silent now and what did you take when you ran away
Yes, what did you take? You might have won this war
What am I left with when you are gone? ''




   uyanmak zor artık bi o kadar da uyumak. esir alıyor sanki beni bi anlık her şey neye dokunsam bırakmak istemiyorum bi sigarayı bile her içime çektiğimde an gelip o gibi gidecek bitecek bile bile dokunamıyorum. rüzgarlara bırakıyorum sadece bir an içimde kalabilmiş dumanını. durmaya niyetli değilim zaten hareket halinde değilim. nerde kiminle nasıl kaldıysam ben hala ordayım. anlayacağın; fiziken kompakt, zihnen mobil.




''  You’ve left me nothing but words, shelter in the shadows
tidy books and in between the rooms
you’ve left me nothing but words, a bouquet of locks
God, you’ve only words behind  ''






bana sözlerden başka hiç ama hiç bir şey bırakmadın!




0 yorum: