14 Kasım 2012 Çarşamba

Huzurlarınızda Koca Kafa



Kahve mi çay mı derseniz kola derim.
Gerekirse kardeşim okuldan gelene kadar aç kalırım ki bakkala o gitsin diye ki işte o kadar üşengecim.
Sigaraya verdiğim para > alkole verdiğim para
Küfretmeyen insanı sevmem.
Duygularım vardır, bilen bilir.
Sevişmeyi severim hele ki sevdiğim kişiyle uyuyorsam u ye beybi.
İskenderi bi de bizim oranın pidesini çok severim hatta pideyi tek geçerim.
İlkokulda okuldan kaçıp counter oynamaya gittiğimden beri okula geri dönemedim.
Canım sıkkınken tillahı olsan gelme yanıma.
Gözüme bedeninizle değil değerliyseniz girebilirsiniz.
Ebeveynlerimi gördüm mü süt dökmüş kedi misaliyimdir.
Karı gibi trip atabilirim.
Yapımda insanları sahiplenmek var.
Sayısal okumama rağmen sayısal dersleri hiç sevmem. Bana pratik olacak.
Birine ırıspı demiyorsam o kişi sıçtı.
Müzik zevkim kahyamın keyfine kalmış.
Sevdiklerime ilgi gösterebilmek yapımda yok.
Popim yüksektir.
Egom tavan.
Samimiyimdir.
Lafımı hiç esirgemem.
Asosyalim evden çıkmam.
Uyku sorunum var. Uyandığımda uyumayı, uyuduğumda uyanmayı sevmem.
Aşık olunabilinesi yüksek bir 'Türk Erkeği' kıvamındayım.
Bu kadar pislik biri olmama rağmen oturmayı kalkmayı bilirim.
Fotojeniğim.
Hayal etmeye çok üşendiğimden gelişigüzel yaşamayı severim.
Zihniyetlerinizi s*kerim.
Çok fena göt ederim.
Benim sinirli halim yoktur, ben hep sinirliyim.
Küfretmiyorsam işler yolunda gitmiyordur.

 Saygılar.

0 yorum: