9 Ağustos 2012 Perşembe

forever alone

abi nerden başlasam nerden girsem saçmalamasam falan derken hatırladım ki 'buraya yazma sebebim lanet olası bi yalnızlıktan ibaret' sözümü hatırladım. şu noktadan sonra okuyacaklarınız -ki orda gerçekten birileri var mı bilmiyorum ki umursamıyorum da- çok da mantıklı gelmeyebilir.ama tavsiyem bunu okurken şu arka fonda çalsın.



bi kaç gündür bestenin arkadaşları geldi geziyoruz dolaşıyoruz falan ama nasıl şeker hepsi. arkadaştan öte bence ama yine de tedbirli olmalıyım sanırım bazen sınırları zorluyorum, hatta ne zorlaması cross the border bile oluyorum.çok sevdim onları. neler yapmadık ki. burcunun ayağını kırılmaktan mı kurtarmadım, dicleyi bir patenci edasıyla erfelek şelalesinde ilerlerken ne taklalardan mı korumadım, zelali zaten ne zaman görsem yemek yiyo kız e tabi ramazan ya bana +sevap point falans. yaptıklarımızı ayrı bi yazıda gün gün resim resim açıklarım ileriki günlerde.



nasıl bir kova erkeğiyim bilemezsiniz deli gibi. inanmayanlar için tıkla bana. okuyun amk. ya da tanıyan bilir abi. öyle böyle değil ya baya baya kovaymışım lan ben. ilkokulda derlerdi de inanmazdım. ehehe. geçen gün ayşe teyze bizi aldı sametin dükkana çay içmeye gittik falan orda kızlar sordu burcun ne özelliklerini biliyo musun falan diye. soktular kafama neymiş lan acaba diye. ırıspılar.



o değilde çok yalnızım lan. kimseye ihtiyacım yokmuş lan benim. artık farkına vardım. dostlarım tivitırlan feyzbuk oldu amk son bi kaç aydır. ramazan bitse de ev bakmaya gitsem. okanı özledim alperi özledim. oturup sigara içmeyi özledim lan.



böyle nostaljik şarkı falan dinliyorum gerek burası gerekse burası olsun. yamultuyorum iyice kendimi. bok var sanki amk. ne yapayım ne oluryosa bu siktiğimin parası yüzünden oluyo. çok kötü durumlar blogcum. feci halde bataktayım. 1 haftadır cebimden çıkanın hadi hesabı yok. ki kızlar - ne kadar kızsam da- durmadılar paket aldılar bana kaç tane ona rağmen yine bitik halim yine bitik. babalara geldik yani.



çirkin adamım lan ben. ne kızlar yazıyo bana ne bişi. beğenmiyo orospular beni. gerçi onlar da haklı bi bakıyon suratıma 984512346894 tane diş amk. başka bi nane yok. ağzım kapandı mı olaylar alt üst oluyor sikimi elime verip arkasına bile bakmadan gidiyor kızlar hep. neyse sikerim böyle konuyu değiştiriyom.



60 70 yıl sonra buralar çöplük olacak hep. neden diye kafanda yanan soru işaretlerini sikiyim senin. mal herif ölcen. kazıkla mı geldin ibne.  kalan anılar olacak. eskiden bi idealim vardı, bi hayatta tutunma bi yer edinme çabası içinde bulunduruan beni sürekli. HAYATA ADINI ALTIN HARFLERLE YAZ. ben sanırım başardım bunu. cahilliktenmiş demek ki ne icat etsem ne buluş yapsam da insanlar ismimi unutmasa derdim. ulan benim ismimin değil yaptıklarım hatırlansın isterim. 40 yıl sonra bi arkadaşım bir dostum eski fotoğrafları açıp torun torbasına bak böyle biri vardı da biz bu kadar böyle eğlendik neler kazandırdık birbirimize. neler kaybettik ne bataklardan döndük de yılmadık desin o bana yeter. düşünsene lan ibne öyle ne alaka deme bana. düşünsene 10 12 yaşında o çocuğun nası hayatını etkileyecek. sen olsan etkilenmez misin. 20 yaşında 35 yaşında bi adam kadar beyazı olan bi delikanlının yaptıkları yaşadıkları topluma karşı duruşu, farklı oluşu ne kadar çekici gelecek. hemen muhalefet olma beynini ziktiğim. ben de biliyom o kadar zaman sonra her şeyin farklı olabileceğini. önemli olan benim yaptıklarımı yapması değil. herkes evet derken neden evet amk açıkla diye sormayı bilmesi ya da onun görüşü hayır demek ise avazı çıktığı kadar hayır diyebilmesidir -ki zamanında biri evet diye bağırmış ve o eveti yedirmiştir toplumun bilincine- bu da toplumun ne kadar koyun olduğunun göstergesidir. bak geçen kardeşimle sinemaya gittik bi avm ye gece geç olmuş saat 12 ye geliyo malum kapandı her yer. yürüyen merdivenler falan da kapalı. salonda 100 kişi belki var belki yoktu. neyse çıktık iniyoruz. herkes mal gibi tıkış tıkış sağ tarafdaki merdivenden inmeye çalışıyo. aldım kardeşimi geçtim sola bağıra bağıra anlatıyorum ; bak dedim sakına sakın bu insanlar gibi olma. düşünmeden asla hareket etme sosyal hayatın sana sunduklarının dışında hareket etmeyi düşün ezbere değil farkında olarak yaşa. bak şu insanlara hepsi o kadar sağdan yürümeye zorlanmış ki artık saniye düşünmeden hareketsiz yürüyen merdivende bile sağdan gidiyor. kimse bir şey diyemedi tabi ama herkes bana bakıyo ne diyo bu salak diyorlar ya güya, bi alt kattaki merdivene geldik bu sefer ben sağa geçtim çünkü o merdivenden sonra sağa döneceğim için kolaylık olsun falan. arkamı bi döndüm baktım bu sefer herkes sol tarafta. yani demem o ki aykırılıkla yönlendirebilirsin dünyayı. aykırılıkla aykırı olmayı öğretemezsin ama. o doğuştan bi yetenek abi zorlamamak gerek.





2 gün hatırlanıp unutulmasak bari.

0 yorum: