11 Eylül 2012 Salı

''20 yıldır varlığımdan haberim olmadan yaşamışsın, varlığını tüm varlığınla bileyim istiyorum, ne üşenir insan normalde ama , ben de üşeniyordum, ama anlat da kalan o 20 yıla yetişeyim istiyorum baya da istiyorum.''

 Sen vazgeçtiğinde ben devam edeyim istiyorum. Ben heveslenince sen bitir, ulaş o amaca istiyorum. Kuru ama duru bi sözünle gitti gidiyor ölüme yüreğim, elektrik direğine çarpıp kanadı kırılmış bi köşede ölümü bekleyen bi serçe kadar ürküyorum belki ama yürekliyim ölmeye de, cesaretim var.

 Ne kadar aldırmaz görünsem de, git desende aldanmaz gönlüm bahanelere. Gidenle gidemesem de hep bende kal istiyorum. Sen sev ben öleyim, ama hiç ölmeyelim istiyorum.

 Her gün yeni bir sen keşfedeyim, senden kana kana içtikçe, sana daha çok susayayım istiyorum. Sonsuz endişelerimi sensiz günler kaplamasın istiyorum. Fani dünyada ebedi rüyayı yaşayalım istiyorum. Kendimi arayıp seni bulmak istiyorum. Beraber çocuk olalım, atlı karıncalarla olduğumuz yerde dönüp yol aldık sanalım istiyorum, hem zaten dünya da her gün bunu yapmıyor mu ?


Çok şey mi istiyorum ?



0 yorum: