1 Ocak 2013 Salı

Matruşka



  her gün birbirinin aynısı
  uzanıp uzayan trenin yalnızca numaralı farklı vagonları gibi
  ayırt etmek imkansız
  bugünün içinden ufak bir yarın çıkıyor sadece
  azalıyor zamanımız
  değişiklik arıyorken
  son oyuncak bebeğin içinden koca bir boşluk çıkıyor
  söndürmeden önce çekilen son nefesi sigaranın uykular
  boşlukta arıyorum
  -kendimi-
  sorular sorup
  cevapsız bırakıyorum benliğimi
  zat-ı aliyeme başvuruyorum
  kötü davranıyorum, işkenceler ediyorum
  sözüm kendime
 
  aynalara bakıyorum
  zihni küçülen
  yalnızca bedeni büyüyen bi adam görüyorum
  arkasında bi' yerlere saklanmış kendimi arıyorum

  değişiklik arıyorken
  azalıyor zamanım
  yarının içinden kocaman bir dün çıkıyor sadece
  ayırt etmek imkansız
  uzanıp uzayan trenin yalnızca numaralı farklı vagonları gibi
  her gün birbirinin aynısı
 


0 yorum: