12 Ağustos 2012 Pazar

kılım abi vol2!

ÖNEMLİ NOT :  Bu yazı bir önceki kılım abi! yazısının devamı olmakla beraber ilk yazının önce okunması şiddetle tavsiye olur. Ayrıca yazılar +16 kıvamındadır. Beğenmeyen siktirsin gitsin.ehehe. Şaka lan okuyun.Bu da fon müziği isteyenlere gelsin.





Abi facebook hesabı dondurma nedir amk. Danone mi bu. Çıkınca buzluktaaan sanki dondurmaaa falans. ehehe. neyse. Twitterdan dm takılıyoz. Yok connected2me yok o yok bu, ergen işi msn bile olsa olur lan hadi skype falan geçtim dm ne lan. Kıl oluyom abi. Yine de kıyamıyom konusuyom ama.




Ne kadar manyak varsa gelir beni bulur lan. Feministi, aile baskısı yüzünden kafayı yemişi, azgını, durgunu vs vs.  sirkeci baba türbesi miyim ben amk. Herkes bana dert yanıyo. Bak müthiş bi dinleyiciyimdir o ayrı; ama sevdiklerime dostlarıma karşı öyleyim. (bunu kimse üstüne alınmasın, yok inatla alınan varsa evet amk bunları sana yazdım siktir git devamını okuma yavşak.) Benim de kendime göre sıkıntılarım dertlerim var lan.




Bizimkilere kılım şu sıra bide. Babamda zaten gereksiz bi afra tafra her zamanki gibi. Yüzüme bakmaz konuşmaz. piç miyim neyim bilemedim. Annem desen evde otururum laptop başında emboli atıcan der 2 gün üstüste dışarı çıkarım -o da iftarlardan sonra- evde oturmama kızıyo diye bu sefer sokak serserisi olurum. Ne istediklerini bende bilmiyom amk. Para desen yazın memlekete döndük mü hak getire, sokakta dilensem bana verdikleri paradan çok daha fazlası olur elimde. Cebimde 1 lira yok amk.




Hele bi durum var ki kıl olduğum öööyş! deli kılım onlara. Kim mi onlar? Ayfonu aypodu doktor biits kulaklığı olanlar sonra böyle her istediğini alan, sürekli güzel yerlere tatile giden, cebinden parası sırtında anasının duası eksik olmayan insanlar var  ya çok kılım. Yok yanlış anlamayın malda mülkte değil gözüm. Kıllığım sürekli bunların göze sokulmasında. Neyseee.




Kredi kartım olsun isterdim ama kendime güvenemiyorum. Var aslında bi bankanın 300 lira limitli oh miss lakin her ay borç öderim lan ben kendimi biliyorum. İçip sıçmaktan başı kaldırmadığım için borcun içinde borca batarım. Neyse abi sözün özü bankalara da kılım!




Şu kızlara ayrı bi kılım. Toplaşıp gece eğlenceleri düzenlediklerinde ismail yk, ankaralı namık vs ile coşan kızlar var. Yok eleştirdiğim o değil lan dur bi dinle. Sorsan her türlü sadece yabancı dinlerim abi onlar kim derler. e daha dün gece askılı badiyle koltuğun üstünde feyzbuuk feyzbuk her gün araaaadım durduuuuaaağm diye zıplayan kimdi amk ? Size ayrı bi kılım.





Bi de ben şaapamıyorum. Böyle yazılarımda metaforlar falan. Yok cümlelerimin rengi yok harflerin paragrafın içinde ahengi falan. Bunları nası mı yaptım? Ordan burdan çaldım lan sakin ol. Kendime ayrı kılım anlayacağın.




Şu dünyada para biriktirebilen insanlar var abi. Hem de öyle 50 lira 100 lira değil. Adam 500 küsür lira biriktirip ipod touch almış. Bi'şey değil alsın gözüm yok zaten. Ama çaldırmış lan. Döver misin söver misin bilemedim. Millet biriktiriyo istediğini alıyo falan. Ben daha borçlardan kurtulamadım hala. En can arkadaşlarımdan birinin aramalarına çıkamıyorum utancımdan. Yok parayı istemez asla biliyorum ama benim yüzüm kalmadı lan aylardır ödeyemedim. Umarım bunu okuyorsundur ve ne kadar üzgünüm bilemezsin. Para geçsin elime ilk işim sensin :(    Bu arada parayı bulana kılım abi. Hadi buldun madem bize de ayır be kardeş.





Geçenlerde şöyle bir soruyla karşılaştım sevgili okuyucularım '' her erkeğin içinde neden bazalık yatar ? '' bak abi yaa. Abazalık değil o ergenlik ha neden erkekler mi yapıyo. Çünkü bizim toplumumuzda aman erkek o yapar aman bi tanecik oğlum. Utanmasalar -ki yapanları var gördüm- çıkartıp sokaklarda çük gösterisi yapacaklar. Türkiye'de kadın olmak zor aslında biliyorum. Erkek çocuk sünnet olur düğün dernek kurulur dört bi yana haber salınır ama bi kızın regl olması aman sus kimseler duymasın denilir. Ha tamam sen de düğün dernek kur afişe et durumu demiyorum ben sana zaten ama bu durum saklanılacak bir şey değil. Doğallık bu. Yaradılışın bu senin neyi kimden saklıyorsun? İnsanın kendini yenilediğini görmek harika bi durum, neyinden kaçıyorsun bunun ? Bi de şu mevzu var. Erkeklerde ilk cinsel deneyim ''milli'' olmakken kadınlarda eğer evlilik öncesi ise ''yollu'' olmak demek. Bu nedir lan. Komple kılım abi alayına.









Sevişmek nedir abi ? Bilen var mı ? Düşünmeden yanıtlayabildiniz mi hiç biriniz? İyi düşünün bir daha ki yazım onunla ilgili.






0 yorum: