16 Ağustos 2012 Perşembe

summer

 Fon müziği için buraya.

  Böyle her yaza olduğu gibi bu yaza da hayallerle başladım. Aklımda neler var ama. Kilo vericem, arkadaşlarla takılıcam, işe giricem olmadı staj ayarlıycam, spora başlıycam ne bileyim böyle eğlenicem, hoplıycam zıplıycam falan derken bi baktım yine her zamanki gibi. Yine yatarak, hiç bir şey yapmadan azıcık da e-sosyal geçti çoğunlukla. Zaman kavramım zaten tamamen yok oldu. Saat mi o da ne? Tarih desen en son bıraktığımda haziranın on beşiydi. Biyolojik saat dersen o harika. sabah 8 akşam 5 hiç şaşmam mesai saatleri içinde uyuyorum. E haliyle tabir-i caizse orucu da uykuya tutturuyoruz. Aslında matematik olarak pek bir şey değişmiyo. Sahuru yapıp yatsam 4 te yatmış olurum bu da 1 de kalkmam demek aslında aynı saati uyumuş oluyorum. Sadece uyku saatini oruç saati içinde kaydırıyorum ben. Zaten değerlendirmede sevap 10 point, günah 1 point olduğuna göre; 30 oruç tutup toplam pointsleri yıl içinde 10 aya bölerek harcıyorum her gün. Kalan 1 ay da öyle kör topal yarısı uyuyarak geçiyor. Kıyak yani işler. Siz kendinizi kurtarın amk.


   En başta kararlıydım aslında yapmaya bu düşüncelerimi. Göbeği eritcem davasına araştırdım bi kaç spor salonu falan. Karma olsun istedim açıkcası yoksa sadece erkeklerin bulunduğu apış arası, ter gibi lanet kokuların olduğu bi ortama girmek istemedim. Bizim eve yakın bi tane varmış açıkcası gittim baktım falan. Yok abi asıl karmaya gitmemem gerekliymiş. Ne kadar abaza (BAZA) varsa dolmuş içeri karı kız görürüz diye. Erkekler hamamı gibi, içerde terden göz gözü görmüyor. Dedim ben bi diğer salonlara da bakayım öyle karar vereyim diyerek kaçtım. Gidiş o gidiş zaten şu an odamda göbeğimle baş başayım.


  Baktım işler iyice kötü benim için daha fazla kötü olmadan puzzle alayım. Zor hem de az parçalı olsun niyetindeyim ya biraz o yüzden gittim 500 parçalı aldım. Nerden bileyim ben 2 günde kardeşimin oturup imanını gevreteceğini. Ben onu yavaş yavaş, az az bi iki hafta yaparım diyordum. Kız oturmuş 2 gün yemeden içmeden onu yapmış. Hani ilk kez yapıyor bi de imkansız falan diye düşünüyorum ya, kurcalamadım fazla oynarsa oynasın dedim. Bi heves aldık açtık misafir odasına meşhur yemek masasının üstüne parçaları döktük, renklere göre ayırdık falan sonra ben nete bir şeye bakmaya diye bi gittim gidiş o gidiş bi dahaki gördüğümde köşeler toplanmış içerilere doğru hafiften yerleştirmeler başlamış falan. Hani hala anlamıyorum ama bu kız bunu yapar kafalarında değilim. Kenarları kolay ya ondan falan diye düşünüyorum salak gibi. 10-15 parça birleştirip yine bıraktım ben sonra devam ederim diye. Ben bunları yaparken avını kenardan gözleyen aslan gibi kardeşim sadece beni izlemekle yetinip, hiç ağzını açmıyor falan. Ben bıraktım gidiyorum ardımdan hiçbir şey olmamışcasına devam ediyormuş köpek. Ertesi gün oldu kalktım sabah her zamanki rutin internet kontrollerimi yaptım falan bi bakayım şu puzzle ne halde diye içeri gider bakarım ki bitmiş bi halde puzzle başında bana sırıtıyor it kardeşim. Bi hayal daha böyle çöp oldu anlayacağınız. Bu arada puzzle da şu :







    Gel zaman git zaman derken dedim ben bi iş aramaya başlayayım. Havaalanına yolladım babamı baksın bişeyler bulsun diye. Ben staj peşindeyim güya ama yarın gel freeshopta limonata satacaksın deseler eyvallah abi diye topuklarım kıçıma vura vura gidicem. Duydum ki bizim burda çok uçak olmadığından öyle öğrencileri işe almıyorlarmış. E bari freeshop falan diyecek oldum baktım ortada öyle bir şey yok. Basit bi kafeterya gibi bişiy var kocaa havaalanın ortasında o kadar. Her şey o. Çay ocağı da restorantı da freeshop'u da oymuş. Olmadı cv bırakayım siz bana dönüş yaparsınız dedim. Yok yok bırakmayın siz mail de atsanız olur dediler. Mail attım aynı gün. Dönmediler. Olmadı bi yerde tezgahtarlık yaparıma kadar getirdim olayı. Amacım klimalı falan ya mağazalar, kıçı serinde tutmak. Ancak tahmin de edebildiğiniz gibi o da elimde patladı. Yok abi inatla almıyo kimse. Neymiş efendim öğrenciymişim ben, eylülde gidermişim, sigortasız eleman çalıştıramazmış. Yahu itoğlu sen sigortalı diye işe aldığın adamın primini zor ödüyosun, maaşını bile 3 gün gecikmeli veriyorsun yaptığın triplere gel. Sanki google'a yeni ceo olarak atayacak beni köpoğlusu. Bayramlarda falan eleman açığı oluyo günlüğü 20 liradan eleman alıyoruz o zaman gelirsin dediler. Aha size dedim çektim çıktım. Şaka lan o kadar terbiyesiz değilim. İçimden bunlar hep. Aa tabi olabilir aklımda bulunsun diyerek ayak yaptım onlara sonra gidiş o gidiş bende. Velhasıl o da olmadı.Hiçbir şey yaparak geçmekte günlerim böyle. Bi iki eğlenceli macera beklentim hala yok değil açıkcası. Öyle umalım.

0 yorum: